نورة تحب مص الزب قصة

ن
تقييم متابعينا
[Total: 1 Average: 5]

قصص جنس قصص سكس قصص نيك

مص الزب
نورة بنت تدرس في عمرها 20 سنة من مصر تحب مص الزب بشكل رهيب . في واحد يدرس معاها اسمو فواد كانت تعشقه وتموت فيه ، وكانت دايما تحاول تكلمه بس هو كان يطلب منها ان تخرج معاه عشان يسوي معاها ، بس كانت مترددة كثير . وفي مرة بقو لحالهم في القسم وهي حطت ايده على زبه وتقول له (انا مشتهياتك كثير ) وهو يقولها انا كمان بس خلينا نروح للبيت ونعمل ليلة حمراء مع بعض ونتمتع مع بعض . فقالت له خليها لبكرة وطبعا هو وافق. وبدأو يبوسو بعض وحط أيده على كسها وبزازها عشان تولع ، وفعلا بدات تحس بالحرارة وصارت وكانت تقولها انت رهيب وتخيلي احب النيك معاك.
وفي الليل لما راحت نورة للبيت تخليت نفسها تعمل مص الزب معاه و واتصلت فيه بيه وأول ماكلمها قالت له انا عاوزة اعمل معك مص الزب واعمل معاك فون قبل مانلتقي بكرة .قالها اتخلي احنا مع بعض وجسمك على جسمك واحنا شالحين ثيبانا كلها وقاعدين في سرير واحد وانتي تمصي زبي وانا حاطط ايدي على كسك وادخل اصبعي فيه . وبدت الحرارة ترتفع لها وولعت نار وصارت زي البركان وقالت له انا مش حصبر لبكرة ، عاوز تنيكي هلأ . قالها خلينا نكمل اليوم في التلفون وبكرة نعمل على الفراش مع بعض . وجابو الليلة مع بعض في النيك على التلفون وهو بدأت يقول أهات وهي تقول أهاتك بتخليني أولع فيك اكثر واكثر مش قادرة اتحمل كل ده من دون . وقال لها فؤاد اكثر حاجة احبها مص الزب يعني تحطي شفايفك ولسانك على زبي وتمصي تصمي كثير وتفقدي التركيز تماما . بكرة لما التقو راحو مع بع على الحديقة وجلسو يحكو على لي عملوه امس وقالت له حبيبي قالت انا عاوز انيك معاك لأني احبك واحبك تنيكني في كسي وفي تحط زبك بين بزازي . وقالها خلينا نطلع على البيت هلأ ، وطلعوا من الحديقة وراحو للبيت وهو كان لحالو في البيت . وجلسو على السرير وقال لها او حاجة ابغاها انك تعملي معي مص الزب . فهي قالت له وهدا لي احبه . فشلحو ثيابهم وحط ايده على كسها وهي حطت شفايفها على زبه وبدأت وترضع زبه وهو عمال يكبر ويكبر اكثر ، وقالت له ياحبيبي زبك كبير انت راح تخليني اعيش لحظات جنسية ماانساها طول عمري . وبعدين جلسها على زبو وقالها ابغى ادخل زبي في كسك وانتي حاسة فيه داخل فيك. وقالت لها ياحبيبي حاسة بزبك داخل فيني ، زبك كبير كثير ، ابغاك تدخله كله فيني.
وبعدما مادخل زبه في كسها قال لها خلينا نعمل مص الزب مرة ثانية . وحط شفايفها مرة ثانية على زبه ، وقالها المرة هذه راح اطلع لبن وابغاك تشربيه وافرغ على على وجهك وانتي تشوفيه . ولما طلع لبن قالت له ياحبي زبك وجسمك ولبنك وكل حاجة فيك تخليني اشتهيك اكثر واكثر ومش عاوزة اتوقف على هذا الشيئ مهما كان الامر. وراح اعمل معاك كل يوم وفي وقت ودك ياه . وبعدين هي طلبت منه ان يلحس كسها بلسانه ويخليها تشتعل نار و هو حاطط ايده على بزازها ويلعب فيهم وقاله حبيبي بزازك كبار كثير ومؤخرتك تخليني اشتعل اكثر . بعدين قالت له ابغاك تنيكي من وراء عاوزة احس بزبك في كل مكان من جسمي ، فحط زبه بين بزازها وفي كسها وفي وجهها وبين ذراعها وهي بدأت تلعب بزاه بأصابع رجليها . وقالت له ما ابغى اي شيئ غير اني ابقى معاه ساعات طويلة في الليل كل يوم كده عشان اكون مبسوطة اكثر واكثر وهو كمان قالها راح اكون دايما مبسوط اذا نعمل مع بعض كذا كل يوم وخاصة انك تمصيلي زبي بشفايفك . ولما راحو على بكرة اخذها على قسم فارغ وغلق الباب وعمل معاها مرة ثانية . وقالت له الجنس في القسم كثير حلو عشان ماراح انسى هذا المكان. وفي الاخير بدأت له زبه وفرغ كمان على وجهها. وصار ها المكان ذكرى لهم في أول عملوه داخل القسم .

What did you think of this story??

قصص سكس قصص سكس قصص سكس قصص سكس قصص سكسقصص سكسقصص سكسقصص 

قصص نيك قصص نيك قصص نيك قصص نيك قصص نيك قصص نيك قصص نيك 

قصص جنسقصص جنسقصص جنسقصص جنسقصص جنسقصص جنسقصص جنس

و حديثة و مجددة لسنة 2017

Rate This:

تقييم متابعينا
[Total: 111 Average: 2.4]

Posts